sobota, 5 maja 2012

Wszyscy Kochają Mandy Lane (2006)


 
Wszyscy Kochają Mandy Lane
(All the boys love Mandy Lane)
2006


Po pierwsze jest mi bardzo wstyd że o istnieniu filmu nie miałam żadnego pojęcia, zwłaszcza że bardzo lubię odtwórczynię głównej roli Amber Heard. Film z przed 5 lat a ja miałam  okazję oglądnąć go w TV niedawno. shame.

Wszyscy Kochają Mandy Lane, pomimo pomyślnych recenzji koleżanek po fachu, nie zrobił na mnie większego wrażenia. Mamy typowy teen-slasher, czyli horror od którego nie można wymagać zbyt wiele, więc odkurzamy przetarte szlaki i robimy powtórkę z rozrywki.
Głównymi bohaterami są kochane nastolatki, które wybierają się do chatki na wieś, żeby w spokoju poimprezować, mamy więc dwie puszczalskie panny i paru typów, w tym każdy z nich ma cichą nadzieję zdobyć tego wieczoru tytułową Mandy Lane. Ta jednak jest zatwardziałą dobrą dziewczynką i nie ulega.
Podczas czytania komentarzy na temat tego filmu, można się spotkać z wielką krytyką obrazu z racji że, motywy zabójstw są całkowicie nie jasne, i muszę powiedzieć że dopóki nie przeczytałam tony agresji na temat obrazu też mi się to nie podobało.
I właśnie wtedy załączył mi się myślący, że jednak film wcale nie był tak nie jasny jak mogło by się wydawać.
[możliwy spoiler] nie trzeba motywu szukać bardzo głęboko, ponieważ fabuła jest bardzo prosta, pożądana przez wszystkich Mandy Lane, uważana wręcz za ideał, absolutnie nie czuła do tego świata tyle sympatii co on do niej, jednak jak to w życiu bywa, zwłaszcza u młodych ludzi zdanie często jest zmieniane. [koniec]
Film schematyczny, jest impreza, po kolei giną młodzi,bardzo szybko reżyser pokazuje nam mordercą, i nie jest on żadnym zaskoczeniem,do czasu. Jednak trochę boli ów wiedza, sceny mordów nie robią wrażenia, na samym końcu reżyser funduje nam małą niespodziankę, zaskoczenie. Ale czy aby ba pewno zaskakujące? Film jest bardzo prosty, dla mnie osobiście w sam raz na raz.
Jak już wspomniałam warto też oglądnąć ze względu na Amber, którą jednak wolę w roli ostrej laski jak w "drive Angry" niż dziewicy Mandy Lane.
reżyseria: Jonathan Levine
  
2,5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga